فن پرسی: بازی مقابل آرسنال اتفاق ویژه ای بود
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

فن پرسی: بازی مقابل آرسنال اتفاق ویژه ای بود

رابین فن پرسی، مهاجم منچستریونایتد، بعد از گلزنی مقابل آرسنال، تیم سابقش، امروز را روز ویژه ای در دوران حرفه ای اش دانست.این ستاره هلندی که در تابستان از آرسنال به منچستریونایتد پیوست، گل اول شیاطین سرخ در دیدار امروز را به ثمر رساند تا اکنون مقابل هر 20 تیم حاضر در این رقابت ها گلزنی کرده باشد

او در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت: این یک روز ویژه بود. فکر می کنم ما خوب بازی کردیم. ما اندکی در استفاده از فرصت ها کم دقت بودیم. ما باید دو یا سه گل دیگر می زدیم. اما در نهایت از بازی و کسب سه امتیاز راضی هستم. این اولین بار بود که مقابل تیم سابقم بازی کردم. بله، روز ویژه ای بود اما در نهایت همه چیز در زمین رقم خورد. ما پیروز شدیم و من از این مسئله خوشحالم

او همچنین در مورد خوشحالی نکردن بعد از گلزنی گفت:فکر می کنم این اتفاق خود گویای همه چیز است. من 8 سال برای آرسنال بازی کردم. من دوران فوق العاده ای در این باشگاه داشتم. من به هواداران، بازیکنان و سرمربی این تیم احترام می گذارم و به همین دلیل خوشحالی نکردم

EPL, Robin Van Persie, Manchester United Vs Aresnal



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

فن پرسی: بازی مقابل آرسنال اتفاق ویژه ای بود

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog